søndag 6. mars 2011

Søndagskos

I dag laver store, vakre, snøfiller ned utenfor vårt hus, innimellom titter sola fram - været er litt uenig med seg selv i dag òg, og snøhaugene utenfor vinduene våre blir bare større og større!!! Men jeg vet at vi er på vei mot våren, så i mens må vi bare kose oss med det som er!!!

Snart skal jeg bake fastelavensboller, som vi skal spise til lunch i dag. Gledene skaper vi jo som kjent selv... og til gledene i dag hører det med fastelavensboller. Med krem. Og hakket marsipan... Og kanskje putter jeg noen sjokoladebiter i deigen også...   
Serveres med kakao, en god kopp kaffe eller te til... 
Enkle gleder, men veeeeeldig koselige, da... Og veeeeeldig godt!


Ha en fin fastelavens-søndag, dere òg!
Mvh
Janna

6 kommentarer:

  1. Oja meg, de hørtes gode ut de bollene!
    Her er det lite feiring, hjemtur fra hytta på snøføre..igjen, om noen timer;)
    Kos deg hele søndagen, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Uhm Janna, det lyder godt med dine fastelavnsboller. Jeg bagte jo kage i går - efter at være blivet fristet hos dig - så I dag skal jeg ikke bage! Jeg skal snart gå en god lang tur med Keeva og så venter biograf og hygge med kæresten ... :)

    Ha' en flot søndag med masser af kos! :))

    Klem.

    SvarSlett
  3. Koselige søndag ja. Her har det snødd mengder i helga. Vakkert. Takk for ide med fastelavensboller. Hiver meg rundt mens jeg har ett øye på tven og 5 mila.
    Fin søndag videre.

    SvarSlett
  4. Mine boller ble ikke så høye som dine...jeg prøvde en ny oppskrift og deigen hevet seg ut av bakebollen og utover kjøkkenbenken....
    Tur med Major nå, etterpå boller med vaniljekrem, raspet sjokolade og kaffe:) Men kakao hørtes nydelig ut:)
    Nyt søndagen videre, klem fra meg:)

    SvarSlett