torsdag 23. februar 2012

Dypdykk uke 20

Er du opptatt av at de klærne du bruker sitter? At buksa sitter pent over rumpa? Vi kan godt kalle det forfengelighet og le litt beskjemmet av det, men faktum er at de fleste av oss liker å ta oss ut.

 Og det gjelder å gjøre mest mulig ut av det man har, det man vil vise frem, og minst mulig av alt det andre; enten det er lite eller stort. Og det sies at klær skaper folk... ikke minst gjelder det oss kvinner som er over den alderen da alt er kledelig.

Jannas dypdykk uke 20
resulterte i de nedenforstående antrekkene, og jeg kjenner at jeg for tiden er i modus for mere farger...
Flere bilder fra ukas dypdykk kan dere se her

Mandag
Tre år gammel skinnjakke, fem år gammel topp, tre år gammelt skjørt og flere år gamle perler.


Tirsdag
Minst ti år gammel skinnjakke. Helt inn igjen med knallfarger i vår; morsomt!

Onsdag:
Kjole arvet av eldste datter. Belte fra 80-talllet, og strømper fra mange år tilbake. Skinnstøvler fra 2008.
Favorittjakken i ull er arvet av eldste datter, og den er så anvendelig; kan brukes til det meste.

Torsdag
Lua fra Sisley er ca ti år gammel, og skjerfet ca to.
Fredag
var jeg ikke på jobb og tuslet hjemme i et ikke-bloggbart antrekk...
Nå går det mot helg igjen;dere, tida kommer jaggu fort...
Ha det fint.
Mvh
Janna

3 kommentarer:

  1. Ååå, sier jeg bare, du er så flott i alle antrekkene, og jeg liker alle:) Hvordan buksa sitter over baken, er alfa og omega, det er alltid det store sjekkpunktet:O))
    Ha en fin ferd mot helg, klemmer fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Flott som alltid igjen..... Jeg lot meg fotografere i går og det var ingen fornøyelse. Imponert av deg som stiller opp og er så sporty og flott. Helg igjen snart ja, jeg har hatt fri siden mandag og starter på jobb igjen på lørdag. Det blir jobbehelg nr 3 av 4 etter hverandre, men deretter skal jeg ha 2 helger fri før helgejobbingen setter inn igjen og igjen. Noe vanvittig med helgejobbing i min bransje. Tenker på helsevesenet der de jobber hver tredje helg, noe jeg synes høres ut som rene luksusen med så "få" helger på jobb.

    I alle fall, fin kveld og god helg til deg.

    SvarSlett
  3. Kom over denna kreative og inspirerende blogen din til morgenkaffe'n. Det er jeg veldig glad for spesielt når jeg ser deg ialle de spreke klærne på bildene over. Gjenbruk og redesign er nemlig 2 av mine hjertesaker <3
    her skal jeg titte innom oftere:)
    hilsen Tove

    SvarSlett