mandag 30. januar 2012

Dypdykk uke 17


Tidløse plagg er noe alle bør ha i kleskapet sitt, de kan pyntes opp og ned i det uendelige!Jeg elsker for eksempel min figursydde Blazer fra Tiger of Sweden, og bruker den både til hverdags på jobb med jeans og skjorte, og til fest over et par mørke jeans og en partytopp. Blazeren er også kul å bruke over kjoler.

 Her er de antrekkene jeg fant i mine dypdykk i klesskapet denne uka, den 17. så langt. Samtidig får dere også et lite interiømessig innblikk fra Huset i skogen...
Resten av ukas og de øvrige ukenes dypdykk kan dere se her: Jannas dypdykk i klesskapet
Blazeren fra Tiger of Sweden er fire år gammel, og her kombinerer jeg den med en annen favoritt; mine  fem år gamle jeans fra Fornarina. De gråe skinnstøvlene er fra FlyLondon, og er fra i fjor. Den hvite skjorta er fra Benetton, fire år gammel, og det fire-fem år gamle silkeskjerfet er fra NoaNoa.
Ti år gammel dressjakke fra InWear, fem år gammel skjorte fra Day, Fire år gammel tørkle fra Benetton, fire år gammelt skjørt fra Benetton, og de samme støvlene som ovenfor. To år gammelt belte.
(Og ja; det er tilfeldig at klær, puter og roser matcher... ;-))

Ha ei fin, ny uke.
Mvh
Janna

1 kommentar:

  1. Hei. Vi vil gjerne se deg på brylupsdagen om du har noen bilder av hvordan klærne dine var da ;) Dypdykk i skapet da og?:D

    SvarSlett