fredag 16. mars 2012

Hverdagskos

Hjemme-alene-dagen går fint! Koser meg med blogging, glansede matmagasiner og deilig småmat; er blitt litt hekta på naturell, fløyeslsmyk, gresk eller tyrkisk youghurt, og med hakkede nøtter, litt frukt eller bær som jeg strør litt splenda på, er dette noe jeg spiser en gang i løpet av dagen, hver dag; enten som frokost, en lett lunsj eller en liten kveldssnack... Servert i en fin skål eller glass blir det litt feststemning hver dag :-) 
 
Vil du ha tips om en deilig youghurtdessert og ikke minst en deilig laksemiddag; bakt laks med sennep, dill og asparges; se
Ha en deilig dag videre, mine venner.
Mvh
Janna

3 kommentarer:

  1. Du er fantastisk til det med mad, Janna. Jeg kan smage den gennem ord og billeder.

    Kan se, at du og Berit også har talt om kursus i Spanien. Jeg har også tænkt på det, men tror desværre ikke, at det bliver denne gang. Men næste gang? Kunne være så sjovt, hvis vi kunne gøre det sammen.

    Og så aner jeg ikke helt, hvorfor jeg vil på et norsk skrivekursus. Jeg er i grunden en underlig kvinde. Smiler. Og svaret kender jeg også selv! ;)

    Klem og god lørdag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Lene.

      Tenkte nok på det, dette med kurset; at selv om du ikke hadde kommentert på facebbok, så var du nok invitert. Norsk eller dansk; spiller vel ingen rolle! :-) Det hadde vært utrolig kjekt å treffes der nede, under en slik setting! Tror også det blir vanskelig for meg å kome fra, det er mange ting som er usikkert denne peioden, så det henger i en tynn tråd. Men igjen; det hadde vært så fint... Men ja, vi får ha det til gode!

      Ha en fin lørdag.
      klem

      Slett
    2. Janna, det er vel fint at have det til gode. Tror bestemt, at der kommer en næste gang og måske med lidt bedre tid til planlægning, kan vi tage den tur sammen. Det ville være fint. Et slik setting, ja. Og masser af ord! :) Jeg håber på næste gang og ellers kan vi jo selv planlægge noget. Der er altid muligheder, tænker jeg.

      Fin lørdag til dig også. Og tak for kommentar hos mig. Klem.

      Slett