tirsdag 27. mars 2012

Dypdykk uke 23

Jeg driver ennå på med prosjektet mitt med gjenbruk av klær, og det eneste jeg har kjøpt siden i fjor høst, er et par nye tørkler/skjerf. Det er vel bra, eller? Er stolt av meg selv, og jeg savner ikke i det hele tatt det å gå i butikker og bruke penger på klær jeg overhodet ikke trenger! så jeg dykker ufortrødent videre, og er nå kommet til:
Jannas dypdykk i klesskapet, uke 23:
Mandag
Topp arvet av eldste datter. Bukse fra i fjor. Langermet topp fra to år tilbake. Øredobber laget av eldste datter.

Tirsdag:
Jakke fra NoaNoa fra fem år tilbake. Skjorte fra Benetton fra seks år tilbake. Skjerf fra NoaNoa fra fem år tilbake og skjørt fra Floyd fra tre år tilbake.
Fire år gamle skinnstøvler.

Onsdag:
Jakke arvet av eldste datter; et av yndlingsplaggene i skapet. Skjorte lånt hos yngste datter. Klokke fra Michael Kors.
To år gammel bukse. Ti år gammel hund.

Torsdag
Dressjakke fra Mexx fra tre år tilbake. Topp fra BruunsBazaar fra fire år tilbake. Bukse fra Day fra ti år tilbake.

Fredag
Skjorte fra Day Birger et Mikkelsen fra 12-14 år tilbake. Lammeulljakke fra Benetton fra fem år tilbake, og veske fra "funnet-i-skapet..." Skjerf fra i år.
Skjørt fra fra Floyd fra tre tilbake. Skinnstøvler fra InWear fra seks-åtte år tilbake.
Krukke fra Slettvoll.

Her nord er det vårlig stemning med drypping fra takskjegg og sørpe overalt! Men vi koser oss; alle de tre barna våre er hjemme, pluss et lite, herlig barnebarn, så været er ikke til hinder for noe som helst disse dager!

Ha en fin ettermiddag og kveld.
Mvh
Janna

8 kommentarer:

  1. Jeg har blitt skikkelig inspirert av deg, Janna. Har dypdykket mange ganger nå og funnet masse "NYTT". Takk for herlig blogg!
    Blir i godt humør av å "titte innom".

    Killivanilli

    SvarSlett
  2. Så flott du var på alle bildene, du kunne lurt meg og sagt at alt var fra i år :-)
    Kjempespennende å følge dypdykkene dine , klem Anita

    SvarSlett
  3. Så herlig og fargerikt på slutten, og jeg likte også det mørke og stilige over..koser meg med dine innlegg i skapdykket;)
    Nyt den våren du har...og kos dæ med dine, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Æsj, jeg hadde skrevet en lang kommentar her, også ble den borte. Typisk!!

    Ville bare si at du er fargerik, Janna. Både utenpå og inni! :)

    Reportasjen fra torskefiske kommer endelig i Nordlys lørdag. Det har tatt sin tid, det er mange uker siden de fikk den fra meg, men nå har de altså lovt at den kommer. Sånn at du vet det. :)
    Fin kveld!

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Så flott!! Veldig vårlig å fin i det siste antrekket ditt!
    Så kjekt å høre at det er andre som arvet etter sin døtre ;))
    Ønsker deg en riktig god natt, og en glad torsdag.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  6. Så masse lekre antrekk! Prøver innimellom jeg også, men jeg sverger ofte til Gina Tricot og Vero Moda etc, og da holder jo ikke klærne like lenge..

    Lotte

    SvarSlett
  7. Så utrolig artig inlegg.1. gang jeg besøker deg her, og jeg legger med til som følger.
    Kjempeflotte klær du har, og at de er noen år er bare kjempekult.
    Jeg bestemte meg en sommer at jeg ikke skulle kjøpe noe nye klær før til neste året, og det holdt jeg.

    Klem Margareth

    SvarSlett
  8. Hei. Så flotte bilder!! Du hadde masse flotte klær.
    Er du bestemor??!!
    Det hadde jeg ikke trodd. Du holder deg super flott!!!!!
    mvh Hildegunn

    SvarSlett