lørdag 15. mai 2010

A granny is born!

Denne uken opplevde jeg et stort under - jeg ble bestemor for første gang! Og jeg går ennå og bare kjenner på følelsen, og gleder meg over at alt er bra med både mor og far og barn. 

Min datter og min svigersønn er så skjønne og takler mors- og farsollen på en fantastisk måte; det er som de aldri skulle ha gjort noe annet.

Og jeg; vel jeg velger meg dette mottoet, og satser på å gå inn i rollen med  
verdighet og 
min mors gamle perleøredobber...! 

 
Foto: Janna

Ha en fantastisk lørdag!

Klem fra 
Janna

1 kommentar:

  1. GRATULERER som bestemor! Skjønner godt at perleøredobbene må fre ved en slik anledning;-)

    Laksemiddagen under så herlig ut, frisk og deilig! Men i dag skal jeg prøve meg på den retten med spekeskinke, for det har jeg nemlig i hus;-)= Krysser fingrene for at jeg får det like bra til som deg!

    Ha en flott 17mai feiring!

    SvarSlett