søndag 23. mai 2010

Lamper fra Amerika

Da er lampene fra Amerika bestilt. Det ble lamper til hovedbadet og kjøkkenøya i første omgamg. Vi får nå se om planen vår funker: Siden firmaet 4house Ligting  ikke shipper til land utenfor Amerika, blir varene sendt til min datter i Chicago som så skal videresende dem til oss... 
Håper fraktkostnaden ikke blir for stor! Er det noen der ute som har erfaring?

Vi krysser nå fingrene for at alt går etter planen - lampene er jo betalt nå - og hvis de kommer hele og fine i posten til oss - og i tillegg svarer til forventningene - ja, da skal vi bestille flere.

Dette blir spennende!!!

I alle fall er det disse lampene jeg viser bilder av nedenfor, vi valgte å bestille til slutt. 

 
Tre slike lampetter har vi bestilt til det store badet. 
De skal være mellom de to speilene over servantskapet (som har to vasker).

  
Og så ble det ei slik til å ha over øyakjøkkenet.

Tror dette kommer til å bli kjempefint.

Følg med, fortsettelse følger!

PS: I morgen skal jeg komme med et lite innlegg om vår vellykkede handletur i Tromsø på lørdag.  Vi har blant annet lett etter fliser til det andre badet i over ett år nå; har bare vært sånn mellomfornøyde med alt vi har sett, men i går fant vi kjempeflotte  fliser - det var min kjære som fant dem - og de var bare råfine; helt i den rustikke stilen vi ønsker!!!


I tillegg fant jeg noen aldelses fantastiske fliser til å ha på veggen bak ovnen/komfyren på kjøkkenet!


Ha en fin Pinsedag, og nyt resten av langhelgen!


Mvh 
Janna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar