søndag 7. mars 2010

Byggeoppdateringer

Trykk på denn koblingen for å lese mer om huset vårt

En nydelig dag her i skogen - fem milde varmegrader utendørs - så snart skal jeg gå ut og ta noen bilder av huset - ja, det begynner å likne et hus nå- og legge noen inn her så dere kan se hvor langt vi er kommet i prosessen. Meninga er at vi skal flytte inn til sommeren, men det er mye som skal på plass før den tid, så her blir det nok å henge fingrene i.


Dette skal bli stua. Åpen løsning, med en takhøyde på ca sju meter. Vinduene er ennå ikke på plass; gleder meg til de kommer...

Her ser vi opp mot det som skal bli galleriet; ca 45 kvm med plass til innebygde bokhyller, skrivebord for to foran det store vinduet, tv, og en stor deilig sofa med plass til familie og venner. Er på jakt etter sofaen... Tips til hvor jeg kan finne en, tas imot med takk!






2 kommentarer:

  1. janna det er blir jo bra. stort å fint.
    gleder meg til å se det, vist dere blir ferdig før vi alle flytter ;)

    hilsen kim-viktor Pettersen

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Synes det er artig å følge med den flotte bloggen din. Bilder av utviklinga av huset er interessant for meg. Synes det er fint å følge med i en byggeprosess.

    Ellinor

    SvarSlett