torsdag 12. august 2010

Ting begynner å ta form...

Ja, her går det framover, smått om senn... Små detaljer kommer på plass; så som lister rundt vinduer, dører blir satt inn, gangen er ferdig flislagt... :-) Og jeg maler litt her, koster litt der, og går bare egentlig rundt og koser meg og gleder meg til alt blir ferdig... For nå er det vel ikke så veeeeldig lenge til...

 Kjøkkenet har planlagt ankomst i neste uke, og jeg både gleder og gruer meg; for tenk om jeg blir skuffet - vi har jo ikke sett hvordan fargene blir etter de siste justeringene, så det er med stor spenning jeg imøteser kjøkkenets komme!!!

Jeg lovte dere noen soveromsbilder for et par dager siden, så her kommer det en liten visning :-)
Mangler ennå en kommode og litt forskjellig; f.eks. er vår nydelige lysekrone ennå ikke hengt opp, må vente på elektrikeren... Men det er "peanuts", det kommer etterhvert!

Husk at du kan klikke på bildene for å se dem i større format! 

Ja, her sover vi...

... og vi sover godt...

... og vi trives veldig godt! :-)
(Leser ennå ikke så mye her på kveldstid - dere skimter kanskje en bok i venstre nerkant av bildet -  for vi mangler ennå eletrisitet... Lampene har ergo ennå funksjon kun som pynt!

Detalj på gardinstanga - 
den ser litt blåaktig ut her, men er egentlig mer grønnlig.

Glassene er fra Kranes Galleri  i Tromsø. De ble kjøpt for et gavekort vi fikk i bryllupsgave, og er aldeles nydelige. Sjekk ut hjertene som er inngravert kan skimte gjennom glasset...

Våre vakre gardindusker og gardiner som er i foret silke.

Nydelig lys, synes jeg...

Døren inn til garderoben. Her skulle vi egentlig ha en skyvedør, men det ble glemt, så vi endte opp med en vanlig dør, og det er jo (nesten) like greit!

Disse grafiske bladene av Bjørg Thorhallsdottir var våre morgengaver til hverandre.
Også kjøpt på Kranes Galleri.

Det var det...

Gangen utenfor soverommet vårt. Hovedbadet til høyre, gjesterommet til venstre.


Det var det for denne gangen, folkens.
Ha en fin dag videre!


Mvh
Janna


5 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor bliver det bare flot! Virkelig imponerende og sikke et soveværelse. Når jeg kommer nordpå næste gang, må jeg kigge forbi og se dit vidunder! ;-)

    Her håber jeg på, at vi endelig bliver færdig med landhuset i løbet af efteråret og kan flytte ind inden jul. Trænger til nye omgivelser og mere plads! TRÆNGER!

    Klem fra mig

    SvarSlett
  2. Det er bare så SINNSYKT BRA, jeg er helt over meg av beundring og glede, dere kommer til å STORTRIVES der! Diger lykkeklem ;D
    xxx mari :)))

    SvarSlett
  3. Hei!
    Soverommet deres er aldeles lekkert!
    Hvor er forresten tapeten fra? Vurderer den selv...
    Mvh
    Ina B

    SvarSlett
  4. Hei Ina B.
    Takk for hyggelig kommentar. Tapetet er fra Designers Guild, og vi synes også det er nydelig, mye finere i virkeligheten ;-) enn på bildene!

    Mvh
    Janna

    SvarSlett
  5. Hei, hor har du kjøpt de vakre gardinduskene?

    Hilsen Mona

    SvarSlett