tirsdag 13. juli 2010

Tirsdagskos

I dag fikk min svigersønn velge hva vi skulle ha til middag - jeg følte meg litt uinspirert - og da valgte han  
baconsurret svineindrefilet fylt med cremeost og urter, 
servert 
med mandelpotetpuré
og det ble det! 

Det ble en sein middag, men det var raskt laget, smakte nydelig, og alle var godt fornøyde.

Oppskriften finnes her!
(Et sted på matsiden)

  Alle foto: Janna

Svineindrefileter ferdig stekte, og klare til å skjæres opp.
Intervallstekte i 2 x 15 min.


Ha en fin kveld/natt videre.


Mvh
Janna

4 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud, Janna, lyder lækkert. Godt med inspiration.
    En dag kommer jeg forbi og spiser middag hos dig! ;-)

    Klem fra mig

    SvarSlett
  2. Hei :))

    Såååå godt det så ut!! Og mandelpotetpure har jeg aldri smakt...men elsker mandelpoteter ♥

    Ha en fin sommer :))

    Klem Hege

    SvarSlett
  3. NAM sier jeg bare....dette så utrolig godt ut:)

    Kos dere, klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. ka du byr på i morgen ? :)) så lekkert ut!!

    hei forresten :) dumpet innom, igjen, på leting etter Howard sofa.. godt innlegg du hadde der.. ellers ser dere har jobbet hardt på huset!! nydelig det jeg har sett til nå.. lysekrona til kjøkkenet var utrolig flott!! har ei lignende i dk men i messing..

    ha en fortreffelig lørdagskveld..

    SvarSlett