onsdag 14. juli 2010

Onsdagskos

Hva er vel mer naturlig en kald og hustrig sommerdag i nord - 12 grader i midten av juli er ikke mye å skryte av - enn å bake sjokoladecookies som vi kan kose oss med til en varm, sterk, kopp kaffe - eller iskald melk for den saks skyld?

Oppskrifta har jeg forøvrig fått av min svigermor - via min svigerfar - den er kjempeenkel, og kjeeempegod, og som vanlig ligger oppskriften her.

Alle foto: Janna



Det er alltid godt å ha noe hjembakt å fylle boksene med...

Nå skal jeg dykke inn i vår lille fryser - ikke plass til mye her, nei, så mulighetene for det jeg kan finne er ikke så stor; gleder meg til å fylle fryseskapet på det nye kjøkkenet med diverse varer; potensiell, kommende hverdagskos... :-)

Det blir nok fisk i en eller annen variant i dag, fisk fra Storhavet - fra Nordishavet - brakt oss av min bror fra Finnmark.

Ha en riktig så fin ettermiddag, mine venner. 

Mvh
Janna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar