tirsdag 1. juni 2010

Konfirmasjonshelg

Så har mitt yngste barn også trådt inn i "de voksnes rekker" . Det var med både vemod og glede jeg så henne stå der så glad og utrolig nydelig  foran presten, i finnmarksbunad, med lange lyse lokker, og øyne som strålte i glede og forventning; kanskje fordi dagen var så fin, men også fordi framtiden ligger som en gedigen uåpnet forundringspakke foran henne, lokkende, lysende og fristende; med inholdet fremdeles inntakt, hemmelig... Mulighetene er mange for hva som finnes der, og drømmene om innholdet likeså... 

Foto: Janna

Jeg er så stolt, så uendelig glad i mine tre, fantastisk flotte barn, og "lillebanet" mitt... vel, ho er vel ennå - og vil for all fremtid være - lillesøster og "lillebanet" i familien - selv om ho nå er konfirmert!

Lykke til på veien, kjære lille Vilde! 

Jeg er så glad i deg!
Foto:Stein

Foto: Janna

 Foto: Janna

Det var en fantastisk fin dag her i nord,  og både konfirmant og pårørende er godt fornøyd med dagen. Hyggelige gjester og god mat var med på å gjøre dagen perfekt.

Maten hadde jeg laget selv, med god hjelp fra min kjære og min sønn og hans samboer. Konfirmanten og hennes far bidro også i dette arbeidet.
Hva jeg serverte vil jeg komme tilbake til senere.

Ha en fin dag, kjære venner!

Mvh
Janna


 


1 kommentar:

  1. Kære Janna
    Stort tillykke med din datter! Hvor er hun flot! :0) Ja, det er en stor dag, som du skriver! Lyder som om, I har haft det dejligt og hyggeligt og så med hjemmelavet mad.

    Tusind tak for de fine ord på min blog i dag. Det varmer mit hjerte! Du har også nogle virkelig gode ting at huske os alle på!

    God aften og klem fra Megan

    SvarSlett