tirsdag 1. juni 2010

Konfirmasjonshelg

Så har mitt yngste barn også trådt inn i "de voksnes rekker" . Det var med både vemod og glede jeg så henne stå der så glad og utrolig nydelig  foran presten, i finnmarksbunad, med lange lyse lokker, og øyne som strålte i glede og forventning; kanskje fordi dagen var så fin, men også fordi framtiden ligger som en gedigen uåpnet forundringspakke foran henne, lokkende, lysende og fristende; med inholdet fremdeles inntakt, hemmelig... Mulighetene er mange for hva som finnes der, og drømmene om innholdet likeså... 

Foto: Janna

Jeg er så stolt, så uendelig glad i mine tre, fantastisk flotte barn, og "lillebanet" mitt... vel, ho er vel ennå - og vil for all fremtid være - lillesøster og "lillebanet" i familien - selv om ho nå er konfirmert!

Lykke til på veien, kjære lille Vilde! 

Jeg er så glad i deg!
Foto:Stein

Foto: Janna

 Foto: Janna

Det var en fantastisk fin dag her i nord,  og både konfirmant og pårørende er godt fornøyd med dagen. Hyggelige gjester og god mat var med på å gjøre dagen perfekt.

Maten hadde jeg laget selv, med god hjelp fra min kjære og min sønn og hans samboer. Konfirmanten og hennes far bidro også i dette arbeidet.
Hva jeg serverte vil jeg komme tilbake til senere.

Ha en fin dag, kjære venner!

Mvh
Janna


 


1 kommentar:

  1. Kære Janna
    Stort tillykke med din datter! Hvor er hun flot! :0) Ja, det er en stor dag, som du skriver! Lyder som om, I har haft det dejligt og hyggeligt og så med hjemmelavet mad.

    Tusind tak for de fine ord på min blog i dag. Det varmer mit hjerte! Du har også nogle virkelig gode ting at huske os alle på!

    God aften og klem fra Megan

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, både ros og ris mottas med takknemlighet; bare slik kan jeg utvikle meg! Kanskje har du et spørsmål eller to...

Vennlig hilsen Janna