fredag 1. mai 2015

Ny blogg

Gardening is about enjoying the smell of things growing in the soil, getting dirty without feeling guilty, and generally taking the time to soak up a little peace and serenity. 
Lindley Karstens

Jeg har opprettet en ny blogg, der jeg vil skrive om min interesse for "å hage". Dere som har besøkt Huset i skogen, vet at vi har syslet med å anlegge en hage en stund, og på den nye bloggen vil jeg  dokumentere det arbeidet vi har gjort hittil, vise utviklinga av hagen fremover, og ellers skrive om diverse som vedrører temaet hage.


Velkommen innom Hagen i skogen.

Ha en fin vår videre.
Janna

2 kommentarer:

  1. Å så spennende! Det vil jeg gjerne følge med på. God helg til dere i skogen.

    SvarSlett
  2. Så fint å se deg en tur innom Furulunden idag. Kom gjerne tilbake i bloggen :)

    SvarSlett